autor: NN NN
W jaki sposób wyróżnić miejsce sprzedaży mebli biurowych spośród wielu firm? Nie od razu można opowiedzieć klientowi o ciekawym wzornictwie, nowych technologiach, ergonomii i wielu ważnych rzeczach związanych z meblami, jednak zawsze możemy sprawić żeby wchodząc do firmy został chwilę dłużej.
Projektanci firmy Mikomax mocno postawili na zaprezentowanie w swoim salonie kreatywności, przebojowości i bądźmy szczerzy chęci wywołania wrażenia na swoich klientach. Niewątpliwie ciekawe wzorniczo meble biurowe zaprezentowano na tle doskonale przygotowanych ścian i podłóg. Polflor miał przyjemność uczestniczyć w tym procesie dostarczając płytki dywanowe firmy Paragon – Heckmondwike oraz Shaw Contract Group.
Filce Heckmondwike zostały zastosowane na ścianach, gdzie tworzą wielobarwną, żywą i energetyczną mozaikę - można pokusić się o stwierdzenie, że jest to współczesna interpretacja kilimu, który oprócz celu zdobniczego miał również ocieplać pomieszczenie. W tym przypadku na ten efekt złożył się jeszcze materiał na jaki zdecydowali się projektanci – czyli ciepły, miękki filc. Również podłogi w strefie open space pokryto filcem z kolekcji Wellington Velour, który oprócz wyjątkowej trwałości, cieszy przyjemną fakturą.
W pokojach spotkań z klientami postawiono na płytki Shaw Contract Group, których linearne wzory połączone z nowoczesnymi wzorami mebli wprowadziły zupełnie inną atmosferę do wnętrza. Elegancja, minimalizm, technologia, wysoki profesjonalizm – w taki przekaz wchodzą klienci poprzez miłą, kreatywną i ciepłą strefę ekspozycyjną i open space .
Salon firmowy Mikomax przy ulicy Młynarskiej z pewnością jest dobrą wizytówką firmy – radośnie wita każdego klienta , pozwala prowadzić rozmowy handlowe w profesjonalnym otoczeniu a pożegnaniu towarzyszy miła i ciepła atmosfera. Trzeba przyznać, że architekci wykazali się dobrą znajomością psychologii architektury i dużą inwencją projektową.